«Πεταμένα», χαρακτήρισε τα λεφτά που θα δαπανηθούν για την απόκτηση του Ροναλντίνιο ο γιος του Σίλβιο Μπερλουσκόνι Πάολο, ο οποίος, τόνισε την ανάγκη η ομάδα να επενδύσει σε νεαρούς παίκτες, με λογικές τιμές. Ο αντιπρόεδρος της Μίλαν, με τις δηλώσεις του φαίνεται να βάζει τέλος στα όνειρα των φίλων των «ροσονέρι», να δούνε το Βραζιλιάνο άσο με τη φανέλα της ομάδας τους. «Εκτός από τα πεταμένα λεφτά, δεν έχει νόημα η μεταγραφή. Πιστεύω πως είναι αναγκαίο να στραφούμε σε νεαρούς παίκτες περισσότερο από ότι σε μεγάλους παίκτες των οποίων οι τιμές είναι τρελές», δήλωσε ο Πάολο.
Εκτός από το υψηλό κασέ του «Ρόνι», πρόβλημα είναι και τα 28 του χρόνια, αφού σύμφωνα με τον υιό Μπερλουσκόνι, ο μέσος όρος ηλικίας θα πρέπει να χαμηλώσει. «Σήμερα η ομάδα δεν είναι τόσο κακή, αλλά θα πρέπει να σκεφτούμε το μέλλον και να λάβουμε υπόψη μας το μεγάλο μέσο όρο ηλικίας της ομάδας» , είπε σχετικά.
Επιμέλεια: Μαρία Ζιώβα