Απόλυτα ευχαριστημένος με την εικόνα της Ίντερ που κέρδισε την Μπάγερν Μονάχου σε χθεσινό φιλικό με 1-0, έμεινε ο προπονητής της ομάδας, Ζοσέ Μουρίνιο. Ο Πορτογάλος τεχνικός σημείωσε ότι είναι πολύ σημαντικό που οι παίκτες του αντιμετωπίζουν δύσκολες ομάδες που βρίσκονται σε υψηλότερο επίπεδο ετοιμότητας από τη δική του, αφού έτσι μπορεί να διαπιστώσει την κατάσταση των ποδοσφαιριστών του. «Ήταν σαν μια πολύ καλή προπόνηση για εμάς», δήλωσε ο 45χρονος τεχνικός και συνέχισε:

«Παίξαμε με μια σπουδαία ομάδα που σε λίγες ημέρες θα ξεκινήσει τις επίσημες υποχρεώσεις της στην Μπουντεσλίγκα κάτι που σημαίνει ότι είναι πιο έτοιμοι σε σύγκριση με εμάς. Είναι μια καλά οργανωμένη ομάδα. Έχουμε να παίξουμε τρία δύσκολα φιλικά ακόμα με τη Σεβίλη, τον Άγιαξ και την Μπενφίκα και επιλέξαμε τις συγκεκριμένες ομάδες επειδή θέλουμε να είναι δύσκολα τα ματς που παίζουμε και όχι να κερδίζουμε με 4-0, ή 5-0. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν η βελτίωση της ομάδας. Παιχνίδι με παιχνίδι γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Επίσης με ευχαρίστησε το κλίμα που υπάρχει. Υπάρχει μια αξιοσημείωτη συμπάθεια μεταξύ των παικτών. Ισορροπήσαμε το παιχνίδι και είχαμε μεγαλύτερη κατοχή μπάλας στο δεύτερο ημίχρονο. Ο Εστεμπάν Καμπιάσο προσαρμόστηκε εύκολα στο κέντρο της άμυνας όπως ήταν εξαιρετικός και ο Νικολά Μπουρντίσο. Επίσης ο Φραντσέσκο Τόλντο πραγματοποίησε τρεις σωτήριες επεμβάσεις».

Επιμέλεια: Κώστας Ιωάννου

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube