Την άποψη ότι η Γιουβέντους δε χρειάζεται να πραγματοποιήσει άλλες μεταγραφές φέτος εξέφρασε ο Πάβελ Νέντβεντ. Ο άσος των «μπιανκονέρι» τόνισε ότι η ομάδα είναι ήδη πολύ δυνατή ως έχει και εμφανίζεται πεπεισμένος ότι αυτός και οι συμπαίκτες του αποτελούν ένα σύνολο που μπορεί να διεκδικήσει το πρωτάθλημα.

«Αυτή η ομάδα είναι δεμένη και τα πάει καλά», δήλωσε χαρακτηριστικά ο 35χρονος μεσοεπιθετικός και συνέχισε: «Πρόκειται για έναν καλό συνδυασμό μεταξύ νέων ταλαντούχων ποδοσφαιριστών και παλιών που έχουν μεγάλη εμπειρία. Δε νομίζω ότι χρειάζεται να ενδιαφερθούμε και πάλι για μεταγραφές. Είναι η επίθεσή μας η πιο δυνατή στη Serie A; Πέρυσι ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο και ο Νταβίντ Τρεζεγκέ πέτυχαν 41 γκολ και αν καθένας από τους τέσσερις επιθετικούς μας βάζει 20 γκολ θα είναι όλα τέλεια».

Επιμέλεια: Κώστας Ιωάννου

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube