Νέος «παίκτης» εμφανίστηκε στο προσκήνιο για την κεντρική διαχείριση τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Tην Παρασκευή (31/10) η different business ltd. προτίθεται να εκδηλώσει το ενδιαφέρον της για τη διερεύνηση, το σχεδιασμό και την κατάθεση προσφορών για την κεντρική διαχείριση των τηλεοπτικών και εμπορικών (διαφημιστικές πινακίδες) δικαιωμάτων της Σούπερ Λίγκας για το χρονικό διάστημα 2010-2013, κάτι που επιβεβαίωσε ο ιδιοκτήτης της, Πασχάλης Μόσχογλου, μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6. Υπενθυμίζεται πως τη συγκεκριμένη μέρα (31/10) εκπνέει η προθεσμία για κατάθεση δεσμευτικήw πρότασης προς τη Σούπερ Λίγκα από την εταιρεία Mondial Marketing για το θέμα της κεντρικής διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.
Η διοργανώτρια αρχή, με ομόφωνη απόφαση του διοικητικού της συμβουλίου στις 21 Οκτωβρίου 2008, είχε ανακοινώσει, ότι η κεντρική διαχείριση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων θα προχωρούσε με τις 15 από τις 16 ομάδες, αφού ο Ολυμπιακός δεν συμφώνησε, ενώ λίγες μέρες μετά αποσύρθηκε και η Skoda Ξάνθη, υπογράφοντας συμβόλαιο με την κρατική τηλεόραση.
Η υπογραφή συμβολαίων μεταξύ της Σούπερ Λίγκας και των ενδιαφερομένων ΜΜΕ εκκρεμεί και δεν αποκλείεται να αλλάξουν τα δεδομένα μετά την τελευταία εξέλιξη.