Δυσαρεστημένος εμφανίστηκε ο Γάλλος άσος της Ρόμα, Ζερεμί Μενέζ, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε σε συνέντευξή του σε αθλητικό περιοδικό της χώρας του. Ο 21χρονος χαφ δεν βρίσκεται στα αρχικά πλάνα του προπονητή του, Λουτσιάνο Σπαλέτι κι έχει αρχίσει να σκέφτεται να αποχωρήσει από τον ιταλικό σύλλογο και να επιστρέψει στο γαλλικό πρωτάθλημα, το οποίο και γνωρίζει καλύτερα.

«Δεν το έχω αποφασίσει ακόμα, αλλά θα μιλήσω με τον ατζέντη μου. Πάντως θα είναι καλύτερα να φύγω, αν δεν παίζω αρκετά. Προτιμώ να γυρίσω στην Γαλλία, επειδή γνωρίζω κόσμο εκεί και θα παίζω καλύτερα. Θα ήθελα να πάω στην Παρί, επειδή κατάγομαι από εκεί, αλλά θα μου άρεσε να πάω και στην Μαρσέιγ ή τη Λιόν. Είναι δύσκολο όμως γιατί έχουν τους παίκτες που χρειάζονται», ανέφερε και κατέληξε λέγοντας: «Θέλω να είμαι με την Γαλλία στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2010 και για να το κάνω αυτό θα πρέπει να δείξω το ταλέντο μου».

Επιμέλεια: Ευθύμης Καλόστος

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube