Τελικά ο Κάχα Καλάτζε δεν χρειάζεται να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για να ξεπεράσει το πρόβλημα τραυματισμού του στο γόνατο, όπως δήλωσε ο ίδιος. Ο Γεωργιανός αμυντικός της Μίλαν είχε συνάντηση με τον επικεφαλής του ιατρικού επιτελείου των «ροσονέρι» και καθησύχασε τους οπαδούς της ιταλικής ομάδας για την κατάστασή του.

«Υποβλήθηκα σε εξετάσεις στο γόνατό μου και χρειάζεται να ακολουθήσω πρόγραμμα αποθεραπείας τους επόμενους δύο μήνες. Θα δούμε τι θα συμβεί, αλλά θα συνεχίσω να προπονούμαι. Δεν χρειάζεται να χειρουργηθώ αυτή τη στιγμή και πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος για το επόμενο παιχνίδι», δήλωσε ο 31χρονος άσος και πρόσθεσε: «Το ιατρικό επιτελείο ξέρει ότι έχω ψάξει να βρω λύση στο πρόβλημά μου, αλλά τώρα είμαι έτοιμος να επιστρέψω στη δράση».

Επιμέλεια: Σταύρος Καλογεράκης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube