Το εγκώμιο του Άντριαν Μούτου έπλεξε ο συμπαίκτης του στη Φιορεντίνα, Στέφαν Γιόβετιτς. Ο 20χρονος διεθνής Μαυροβούνιος επιθετικός ο οποίος σημείωσε το πρώτο τέρμα των «βιόλα» στη χθεσινή εκτός έδρας αναμέτρηση με την Κατάνια (σ.σ. νίκη 2-0) μιλώντας στην «Corriere dello sport» επεσήμανε πως η ομάδα του θα είναι ακόμα πιο δυνατή με την επιστροφή του τραυματία Ρουμάνου άσου.
«Ο Άντριαν είναι σπουδαίος ποδοσφαιριστής, όταν επιστρέψει θα είμαστε ακόμα δυνατότεροι», ήταν τα λόγια του νεαρού στράικερ.
Επιμέλεια: Παναγιώτης Τασιάς