Την απόκτηση του Μπλερίμ Τζεμαϊλί από την Τορίνο, ως δανεικό για ένα χρόνο, ανακοίνωσε η Πάρμα, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της. Οι «τζιαλομπλού» έχουν το δικαίωμα να αποκτήσουν το 50% των δικαιωμάτων του Ελβετού μέσου, το επόμενο καλοκαίρι, καταβάλλοντας το ποσό των 3.5 εκατομμυρίων ευρώ. Η συμφωνία περιλαμβάνει και τον δανεισμό στους Τορινέζους, του Ντανιέλε Βανταγκιάτο.

Επιμέλεια: Νίκος Μάρκου

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube