Μπορεί ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι να τάχθηκε με δηλώσεις του για μια ακόμα φορά υπέρ του προπονητή της Μίλαν, Λεονάρντο, όμως η υπεράσπισή του, συνοδεύτηκε αυτή τη φορά με κριτική…Κι’ αυτό, γιατί ο πρόεδρος των «ροσονέρι» ανέφερε πως αν ήταν εκείνος που αποφάσιζε για την ενδεκάδα, δεν θα έχανε η ομάδα του με το «βαρύ» 4-0 στο ντέρμπι με την Ίντερ στο «Σαν Σίρο».

«Έχω στο μυαλό μου ένα πολύ σοβαρό τακτικό λάθος που έγινε στο ντέρμπι με την Ντερ. Το είχα επισημάνει πριν λίγο καιρό, αλλά δεν ακούστηκε η άποψη μου και ήρθε αυτό το αποτέλεσμα. Πολλοί με κατηγορούν ότι θέλω να επιβάλω την ενδεκάδα στον προπονητή. Θα ήθελα πολύ να το κάνω αυτό, γιατί σε καμία περίπτωση δε θα χάναμε με 4-0, αλλά υπάρχει προπονητής στην ομάδα και πρέπει να κάνει κι αυτός τη δουλειά του».

Παράλληλα, όπως αναφέρουν τα ιταλικά Μέσα, ο «καβαλιέρε» πιστεύει πως ο Ροναλντίνιο μπορεί να οδηγήσει τους Μιλανέζους στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, κάτι που δεν φαίνεται να συμμερίζεται και ο Λεονάρντο…

Επιμέλεια: Παναγιώτης Τασιάς

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube