Τους λόγους που αποφάσισε να αποχωρήσει από την Φιορεντίνα για χάρη της Στουγκάρδης γνωστοποίησε ο Ζτράφκο Κουζμάνοβιτς. Ο Σέρβος μέσος υποστήριξε ότι στην περίπτωση που έμενε στους «βιόλα» θα είχε πολύ λιγότερες συμμετοχές σε σχέση με την περυσινή σεζόν, καθώς αποκτήθηκε για την ίδια θέση ο Κριστιάνο Ζανέτι. Το γεγονός αυτό σύμφωνα με όσα δήλωσε ο 22χρονος παίκτης ίσως να του στερούσε τη συμμετοχή του στο Μουντιάλ του 2010 στη Ν. Αφρική.
«Πέρασα δυόμισι υπέροχα χρόνια στη Φλωρεντία και είχα καλές σχέσεις με όλους, από το επιτελείο μέχρι τους ποδοσφαιριστές και τον πρόεδρο. Όμως όταν η ομάδα απέκτησε τον Ζανέτι, έκανα γρήγορη επιλογή και έφυγα. Ήξερα πως θα βρισκόμουν συνεχώς στον πάγκο», τόνισε αρχικά ο νεαρός μέσος και πρόσθεσε: «Θέλω πολύ να πάω στην Νότιο Αφρική και με τη Φιορεντίνα δεν μπορούσα να το καταφέρω. Χρειάζομαι παιχνίδια και στη Στουτγκάρδη θα τα έχω».
Επιμέλεια: Κώστας Τσούγκος