Το «πράσινο φως» στη Σαραγόσα για τη χρησιμοποίηση του Άνχελ Λαφίτα άναψε η ισπανική λίγκα, δικαιώνοντας την ομάδα της Αραγονίας στη δικαστική διαμάχη της με τη Λα Κορούνια.

Η νεοφώτιστη ομάδα κατέβαλε το ποσό των 2 εκατ. ευρώ για να επανεντάξει στο δυναμικό της τον 25χρονο μέσο, ωστόσο οι Γαλιθιάνοι προσέφυγαν στα δικαστήρια θεωρώντας πως η συμφωνία προέβλεπε την αποζημίωσή τους με 3,5 εκατ. ευρώ για την παραχώρηση του παίκτη, που ως τώρα δεν είχε δικαίωμα συμμετοχής με τη νέα του ομάδα.

Η «Ντέπορ» πάντως αναμένεται να προσφύγει στα πολιτικά δικαστήρια «κυνηγώντας» ένα μεγαλύτερο ποσό.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube