Μπορεί να κάνει το ντεμπούτο του με τη φανέλα της Χερέθ στην Primera Division ο Φαμπιάν Ορεγιάνα... Η διοίκηση των νεοφώτιστων στη μεγάλη κατηγορία του ισπανικού πρωταθλήματος ανακοίνωσε πως το Αθλητικό Συμβούλιο της ιβηρικής χώρας ενέκρινε τα φάρμακα που παίρνει ο Χιλιανός επιθετικός για την αντιμετώπιση του άσθματος. Έτσι, του έδωσε το ελεύθερο να συμμετάσχει στους αγώνες του ισπανικού πρωταθλήματος και του Copa Del Ray.

Το φάρμακο που χρησιμοποιούσε ο Ορεγιάνα περιείχε τη διεγερτική ουσία «Salvutamol» και δε θα μπορούσε να αγωνιστεί, χωρίς τη σχετική άδεια των αρμοδίων αρχών, έστω και αν ήταν δανεικός από την Ουντινέζε.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube