Έχουν περάσει δέκα χρόνια από το 1999 όταν μια ταινία με ελάχιστο προϋπολογισμό και αγνώστους ηθοποιούς και σκηνοθέτες έφτασε τα 250 εκατ. δολάρια σε εισπράξεις μόνο στην Αμερική. Ήταν το Blair Witch project, μια από τις πρώτες ταινίες που εκμεταλλεύτηκε τη δύναμη του internet και με την προώθηση της έδωσε σεμινάρια μάρκετινγκ.

Στα χνάρια του Blair witch project βαδίζει και το Paranormal Activity. Γυρισμένο με ερασιτέχνες ηθοποιούς και απλές κάμερες καταγράφει το τι γίνεται στο σπίτι ενός ζευγαριού κυρίως κατά τη διάρκεια της νύχτας. Μην πάει το μυαλό σας στο πονηρο…στο σπίτι υπάρχουν πνεύματα.

Η προώθηση της ταινίας ήταν τέτοια που ενώ στις 25 Σεπτεμβρίου εμφανίστηκε σε ελάχιστες αίθουσες και μεταμεσονύχτιες προβολές έφτασε δυο εβδομάδες μετά να έχει ένα εκατ. κλικ στην ιστοσελίδα από ανθρώπους που θέλουν να την δουν σε περισσότερους κινηματογράφους. Έτσι και θα γίνει λοιπόν από τις 15 Οκτωβρίου.

Το ποσοστό θετικών κριτικών στο rotten tomatoes (site που συγκεντρώνει κριτικές) βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο 90%.
Το μόνο που μένει να δούμε είναι αν σε αυτή την περίπτωση έχουμε να κάνουμε με έναν μικρό κινηματογραφικό θησαυρό ή απλά ένα δημιούργημα του μάρκετινγκ.

Δείτε το trailer της ταινίας. Για το τέλος σας κρατάμε τα trailer που εκτόξευσαν το Blair Witch Project 10 χρόνια πριν.




Blair witch project

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube