Εμπορική εκτίναξη, με ιδιαίτερα ανθηρά οικονομικά δεδομένα, είναι το άμεσο αποτέλεσμα των διοικητικών αλλαγών που συντελέστηκαν στον Άρη το φετινό καλοκαίρι. Όπως αναφέρει ρεπορτάζ της εφημερίδας SportDay, η τεχνοκρατική αντίληψη της νέας διοίκησης, η ολοένα και αυξανόμενη συμμετοχή των φιλάθλων της ομάδας, αλλά και η… ανησυχία των ανθρώπων του Άρη για καινούργια πράγματα (πολλά από τα οποία γίνονται, ήδη, πραγματικότητα), έχουν οδηγήσει τους «κίτρινους» σε… άλλο επίπεδο.
Η, μέχρι τώρα, πολιτική της διοίκησης του Άρη αποφέρει καρπούς. Η αρχή έγινε με την πώληση των εισιτηρίων διαρκείας. Σύμφωνα, μάλιστα, με χθεσινές δηλώσεις του διευθυντή του εμπορικού τμήματος των «κιτρίνων», Γιώργου Ελευθερούδη, στον Αρης FM, «οι κάρτες διαρκείας που διαθέσαμε φέτος ξεπερνούν τις 11.500». Μάλιστα, χωρίς να έχει γίνει ακόμα κανένα ντέρμπι στο «Κλεάνθης Βικελίδης» τα πρώτα στοιχεία δείχνουν αύξηση των εισιτηρίων της τάξης του 30%!
«Ξεκινήσαμε μια προσπάθεια πριν από λίγα χρόνια με εννέα χορηγίες. Πέρυσι είχαμε 18 και φέτος φθάσαμε στις 24, από τις οποίες οι εννέα εταιρείες έχουν χώρο στη φανέλα και το σορτσάκι. Τα έσοδα της ομάδας έχουν πολλαπλασιαστεί», κατέληξε ο κ. Ελευθερούδης, αναφερόμενος στην αλλαγή που συντελείται και στον τομέα των χορηγιών…
Εξάλλου, οι νέες ιδέες αρχίζουν και εφαρμόζονται… Στην μπιραρία που εγκαινιάστηκε πέρυσι κάτω από τα επίσημα του «Κλεάνθης Βικελίδης» θα διατίθεται από το παιχνίδι με την ΑΕΚ μπίρα με 0% αλκοόλ και σύμφωνα με τους υπολογισμούς των ανθρώπων της ΠΑΕ θα αποφέρει ακόμα περισσότερα κέρδη στα ταμεία της ομάδας.
Διαβάστε περισσότερα στο σημερινό φύλλο της SportDay