Το διοικητικό συμβούλιο της ιαπωνικής ομάδας, αποφάσισε την αποχώρηση της Toyota από τη Φόρμουλα 1. Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ομάδα δεν της άφησαν πολλά περιθώρια για τη συμμετοχή της στο επόμενο πρωτάθλημα, ενώ σκοπός της Toyota είναι να επικεντρωθεί στην παραγωγή και εξέλιξη των συμβατικών αυτοκινήτων.
Τον τελευταίο καιρό οι φήμες για την αποχώρηση της Toyota από το θεσμό της Φόρμουλα 1, όλο και φούντωναν, ενώ ο πρόεδρος της ομάδας Τζόν Χόουβετ, προσπαθούσε να μειώσει το μπάτζετ, ώστε να μπορέσει να επιβιώσει στις δύσκολες συνθήκες. Ωστόσο και η φετινή φτωχή σε συγκομιδή χρονιά δεν βοήθησε την ομάδα να μείνει στο γκριντ.
Το ντεμπούτο της Toyota, έγινε το 2002, ενώ η καλύτερη θέση που κατέκτησε ήταν η 4η στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών το 2005, με τους Ρ. Σουμάχερ και Γ. Τρούλι να επανδρώνουν τα μονοθέσια της. Σε αυτό το διάστημα κατέκτησε τρεις φορές την Πολ Ποζίσιον, εκπροσωπήθηκε 13 φορές στο βάθρο και συνολικά μάζεψε 278.5 βαθμούς. Φέτος, τερμάτισε στην 5η θέση συλλέγοντας 59,5 βαθμούς.
Όσον αφορά τους οδηγούς, ο Τίμο Γκλοκ αναμένεται να μετακομίσει στη Renault, ενώ σε συζητήσεις βρίσκεται ακόμη ο Τρούλι. Ωστόσο, άσχημα είναι τα νέα για τον "ρούκι" της ομάδας, Καμούι Κομπαγιάσι, καθώς η έλλειψη χρηματοδότησης, δεν του επιτρέπει να συνεχίσει ούτε στο GP2 , όπως ο ίδιος δήλωσε.
Η αποχώρηση της Toyota, αφήνει ανοιχτό το περιθώριο στην Sauber για τη συμμετοχή της στο επόμενο πρωτάθλημα.
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα