Τη χρησιμοποίησή του στη θέση του δεύτερου επιθετικού, ζήτησε εμμέσως από τον Νίκο Καραγεωργίου, ο Μάρις Βερπακόφσκις, ενόψει της νέας χρονιάς που έρχεται στη Σουπερλίγκ. Σε συνέντευξή του σε αθλητική εφημερίδα της Κρήτης, ο Λετονός επιθετικός δεν παρέλειψε να εκφράσει και την επιθυμία του για μεγαλύτερο χρόνο συμμετοχής, στη σεζόν 2010-2011…
Ακολουθούν αποσπάσματα από τα όσα είπε ο 30χρονος επιθετικός, στην «Athletic Press»:
Οι στόχοι της νέας χρονιάς
«Θέλω να πετύχω περισσότερα γκολ με τον Εργοτέλη και η ομάδα να πετύχει περισσότερες νίκες. Την προηγούμενη χρονιά δεν αγωνίστηκα πολύ και δεν σκόραρα πολλές φορές. Δεν γνωρίζω πόσα γκολ θα βάλω και δεν μπορώ να πω. Αγωνιζόμουν σε διαφορετική θέση από αυτήν που παίζω στην εθνική ομάδα. Παίζοντας έξω από την περιοχή είναι πιο δύσκολο για εμένα να πετύχω πολλά γκολ. Στην εθνική ομάδα παίζω σαν δεύτερος επιθετικός σε σύστημα 4-4-2, ενώ στον Εργοτέλη αγωνίζομαι εκτός περιοχής»
Ζητούμενο… η σταθερότητα!
«Αυτό το γεγονός ήταν ένας παραπάνω λόγος που υπέγραψα για δύο χρόνια με τον Εργοτέλη. Δεν ήθελα να αλλάζω ομάδα κάθε χρόνο και να βρίσκομαι σε ένα νέο περιβάλλον. Πέρυσι υπέγραψα συμβόλαιο διάρκειας δύο χρόνων με τον Εργοτέλη, γιατί είναι δύσκολο για έναν ποδοσφαιριστή να αλλάζει κάθε χρόνο ομάδα, πόλη και προπονητή. Εγώ τώρα βρίσκομαι δεύτερη χρονιά στην ομάδα και πιστεύω ότι όλα είναι καλύτερα για εμένα».
Μετά τη λήξη του συμβολαίου τί;
«Είναι πολύ νωρίς για να πω τι θα γίνει το ερχόμενο καλοκαίρι. Πάνω από όλα θέλω να έχω μια καλή χρονιά».
Επιμέλεια: Ανδρέας Κριαράς