Έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη (15/09, 16:00) στα γραφεία της Σούπερ Λίγκας, όπου θα συζητηθεί το θέμα της διαιτησίας μετά τη συνάντηση που είχε ο Βαγγέλης Μαρινάκης με τον Σοφοκλή Πιλάβιο.

Οι παράγοντες των 16 ομάδων της Σούπερ Λίγκας θα συζητήσουν όσα συνέβησαν στη 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος, ενώ θα γίνει κουβέντα για το ζήτημα της κεντρικής διαχείρισης τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Επίσης, θα εκλεγούν και τα μέλη της πρωτοβάθμιας πειθαρχικής επιτροπής.

Η ανακοίνωση

«Ανακοινώνεται ότι την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010 στις 16:00 θα πραγματοποιηθεί Έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο στα γραφεία της Super League.

Τα θέματα Ημερήσιας Διάταξης έχουν ως ακολούθως:

1. Ενημέρωση του Προέδρου της Super League για τη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Ε.Π.Ο.
2. Ενημέρωση για συνάντηση της Επιτροπής της Super League με την ΟΠΑΠ Α.Ε.
3. Ενημέρωση για την Κεντρική Διαχείριση Τηλεοπτικών Δικαιωμάτων.
4. Έγκριση Αγωνιστικού Προγράμματος Α΄ Γύρου της Super League ΟΠΑΠ 2010 – 2011.
5. Εκλογή Μελών Πρωτοβάθμιας Πειθαρχικής Επιτροπής.
6. Συζήτηση επί θεμάτων σε συνέχεια επιστολής της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ.
7. Διάφορα».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube