Στο κανονικό πρόγραμμα προπονήσεων επέστρεψαν οι Ντιέγκο Ρομάνο και Σέρχιο Λεάλ, κάτι που σημαίνει πως ο Νίκος Καραγεωργίου μπορεί να τους υπολογίζει για τις προσεχείς υποχρεώσεις του Εργοτέλη.
Η πρωινή προπόνηση, αφιερώθηκε σε ασκήσεις δύναμης, ενώ στη συνέχεια οι ποδοσφαιριστές της ομάδας έπαιξαν δίτερμα στο βοηθητικό γήπεδο του Παγκρητίου σταδίου.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Σασιασβίλι και Ολίσε, με τον τελευταίο να προπονείται σε εντατικούς ρυθμούς. Ο Σίλβα Τζούνιορ ακολούθησε θεραπεία.
Για αύριο είναι προγραμματισμένη προπόνηση στις 6.30 το απόγευμα, ενόψει του σαββατιάτικου αγώνα με την Ξάνθη στο Παγκρήτιο στάδιο.
Επιμέλεια: Διονύσης Καμπάς