Κανονικά προπονήθηκε ο Ολίσε στον Εργοτέλη την Πέμπτη και φαίνεται πως υπολογίζεται από τον Νίκο Καραγεωργίου για την αναμέτρηση κόντρα στην Ξάνθη στο Παγκρήτιο. Ο Σασιασβίλι ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Σίλβα Τζούνιορ συνέχισε το πρόγραμμα αποκατάστασης που ακολουθεί εδώ και μέρες.

Το πρόγραμμα της ημέρας περιελάμβανε σέντρες και τελειώματα των φάσεων. Μετά την προπόνηση της Παρασκευής, θα ανακοινωθεί η αποστολή για το σαββατιάτικο παιχνίδι.

Τέλος, την ίδια μέρα στις 12:00, ο Νίκος Καραγεωργίου θα δώσει την καθιερωμένη εβδομαδιαία συνέντευξη Τύπου στο ξενοδοχείο «LATO».

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube