Την άποψη ότι ο Παναθηναϊκός θα πάρει τη νίκη επί της Κοπεγχάγης στο ΟΑΚΑ για την 2η αγωνιστική του 4ου ομίλου του Τσάμπιονς Λιγκ εξέφρασε ο Λουίς Γκαρσία με δήλωσή του μετά από το τέλος του αγώνα με την Μπαρτσελόνα.

«Δεν μου έχει κάνει τόσο εντύπωση το γεγονός ότι η Κοπεγχάγη νίκησε την Ρούμπιν Καζάν. Το ξέραμε από την αρχή ότι εμείς, αυτοί και οι Ρώσοι θα παλέψουμε για τη δεύτερη θέση», τόνισε ο Λουίς Γκαρσία και συνέχισε:

«Όμως, ξέρω και ότι θα τους νικήσουμε σίγουρα στην Αθήνα στο επόμενο παιχνίδι», είπε ο Ισπανός.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube