Αποθεραπεία περιελάμβανε το σημερινό πρόγραμμα του Εργοτέλη για τους ποδοσφαιριστές που ξεκίνησαν στο χθεσινό παιχνίδι με την Ξάνθη στο Παγκρήτιο Στάδιο. Ο Νίκος Καραγεωργίου προτίμησε να δώσει ρεπό τη Δευτέρα στους ποδοσφαιριστές της ομάδας του.
Οι υπόλοιποι παίκτες έκαναν ασκήσεις πίεσης με μπάλα σε μικρό χώρο. Οι δύο απόντες του χθεσινού αγώνα, Τζούνιορ και Σασιασβίλι, ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα αλλά ο Γεωργιανός αμυντικός ανεβάζει σταθερά ρυθμούς.
Επιμέλεια: Γιάννης Μάρκουλας