Ακόμη ένα πρόβλημα προέκυψε για την Κέρκυρα εν όψει του παιχνιδιού με την Λάρισα. Μετά τον Λαμπρόπουλο, νοκ άουτ είναι και ο Γιώργος Παρασκευαΐδης. Ο ποδοσφαιριστής υπέστη θλάση στο δικέφαλο και αποχώρησε από την τελευταία προπόνηση.

Στη θέση του 28χρονου αμυντικού θα παίξει ο Τάσος Βενέτης, ο οποίος ξεπέρασε το πρόβλημα τραυματισμού που τον ταλαιπωρούσε.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube