Η προετοιμασία του Πανσερραϊκού ενόψει της αναμέτρησης με τον Ατρόμητο ολοκληρώθηκε με τη σημερινή προπόνηση και η ομάδα ταξιδεύει για την Αθήνα, όπου αύριο θα διεκδικήσει τους πρώτους της βαθμούς κόντρα στους Περιστεριώτες.

Ο Ντράγκαν Κοκότοβιτς συμπεριέλαβε στην αποστολή τους Σουμπίνιο και Παπάζογλου, τους οποίους δεν είχε χρησιμοποιήσει κόντρα στον Ολυμπιακό. Οι 18 παίκτες που πήρε μαζί του ο Σέρβος τεχνικός είναι οι Ράντμαν, Νοβότα, Αμπουμπακάρι, Άμο, Μπέλιτς, Μπρίτεζ, Κάστρο, Ντιόγκο, Σουμπίνιο, Λεοζίνιο, Μαβένε, Τάντιτς, Νταλέ, Γαλανόπουλος, Γεωργιάδης, Παντελιάδης, Βοσκόπουλος, Παπάζογλου, δηλαδή 13 αλλοδαποί και μόλις πέντε Έλληνες.

Επιμέλεια: Γιάννης Μάρκουλας

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube