Με τον Στέλιο Ηλιάδη να προπονείτε κανονικά ξεκίνησε η προετοιμασία του Ηρακλή για τρο παιχνίδι με την Κέρκυρα. Ο Έλληνας αμυντικός μέσος επέστρεψε πλέον σε κανονικό ρυθμό και υπολογίζεται από τον Μαρίνο Ουζουνίδη.
Παράλληλα θεραπεία ακολούθησαν οι Παπαστεριανός και Ντάνι, οι οποίοι θα προπονηθούν με την υπόλοιπη ομάδα την Τετάρτη. Ακόμα ο Κομπαγιάσι συνέχισε την αποθεραπεία του.
Η προετοιμασία θα συνεχιστεί την Τετάρτη με διπλή προπόνηση στις εγκαταστάσεις της Μίκρας.
Επιμέλεια: Χρήστος Οικονόμου