Έτοιμος να αφήσει πίσω του το παιχνίδι με την Κέρκυρα και να κοιτάξει το επόμενο είναι ο προπονητής του Ηρακλή, Μαρίνος Ουζουνίδης, ο οποίος ευχαρίστησε τον κόσμο του «Γηραιού» που ενίσχυσε την προσπάθεια της ομάδας.

«Έγινε ένα πολύ μέτριο παιχνίδι σε έναν κακό αγωνιστικό χώρο. Η Κέρκυρα είχε πετύχει πέντε γκολ με αντεπιθέσεις. Εμείς τις κόψαμε, αλλά δεν ήμασταν καλοί στις κοντινές πάσες. Δεν θα πρέπει να μείνουμε σε αυτό το αποτέλεσμα, αλλά να αξιοποιούμε τις ευκαιρίες», είπε και συνέχισε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο μας που βρέθηκε στο πλευρό μας, με μας όμως να μην καταφέραμε να τους το ανταποδώσουμε με την εμφάνισή μας».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube