Μπορεί να υπάρχει διακοπή στο πρωτάθλημα όμως σίγουρα ο Μαρίνος Ουζουνίδης έχει αρκετές απουσίες να αντιμετωπίσει. Πιο συγκεκριμένα στην προπόνηση της Τρίτης οι Ηλιάδης, Κομπαγιάσι, Κανακούδης ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα.

Ο Ηλιάδης θα επιστρέψει σε κανονικούς ρυθμούς τις επόμενες ημέρες, ενώ ο Κομαγιάσι από την επόμενη εβδομάδα θα σταματήσει την θεραπεία και θα ακολουθήσει ατομικό πρόγραμμα. Παράλληλα ο Κανακούδης έκανε ατομικό πρόγραμμα και σύντομα θα συνεχίσει με την υπόλοιπη ομάδα.

Ακόμα ο Αλετσένου έκανε ακτινογραφία, η οποία έδειξε πως το κάταγμα έχει σχεδόν αποκατασταθεί.

Η επόμενη προπόνηση είναι προγραμματισμένη για την Τετάρτη στις 17:00 στις εγκαταστάσεις της Μίκρας.

Επιμέλεια: Χρήστος Οικονόμου

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube