Με ποινή αποκλεισμού τεσσάρων αγωνιστικών τιμώρησε τον Μπρούνο Τσιρίλο η Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκας για την κόκκινη κάρτα και τη συμπεριφορά του στο παιχνίδι του ΠΑΟΚ με τον Άρη.

Αυτό σημαίνει ότι ο Ιταλός κεντρικός θα απουσιάζει από το παιχνίδι του «Δικεφάλου του Βορρά» με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ, και αυτά με Πανιώνιο, Εργοτέλη για το πρωτάθλημα και με τον Εορδαϊκό στο Κύπελλο.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: Π.Α.Ο.Κ.