Συνεχίστηκε την Τρίτη η προετοιμασία του Εργοτέλη ενόψει της εκτός έδρας αναμέτρησης του Σαββάτου κόντρα στον Πανιώνιο.
Οι παίκτες του Νίκου Καραγεωργίου επικεντρώθηκαν αποκλειστικά σε ασκήσεις με βάρη στο γυμναστήριο του συλλόγου, ενώ ακολούθησε ξεκούραση ενόψει της απογευματινής προπόνησης στις 17:00.
Επιμέλεια: Ανδρέας Κριαράς