Μέσα στις επόμενες ημέρες οι παίκτες του Εργοτέλη θα μοιραστούν πριμ για τη σημαντική νίκη (1-0) επί του Πανιωνίου στη Νέα Σμύρνη. Μπορεί η διοίκηση του κρητικού συλλόγου να μην έχει ανακοινώσει κάτι, όμως θεωρείται δεδομένο πως οι ποδοσφαιριστές θα πάρουν περίπου 15.000-20.000 ευρώ για την τελευταία επιτυχία τους.

Χθες οι Κρητικοί έκαναν χαλάρωμα και σήμερα έχουν ρεπό. Τα προγράμματα αποθεραπείας τους συνέχισαν οι τραυματίες Τζούνιορ, Γιαλούσης, Χρυσοφάκης, οι οποίοι αναμένεται να ενσωματωθούν τις επόμενες ημέρες και να είναι ετοιμοπόλεμοι για το ματς με την Καβάλα.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube