Ο νυν πρόεδρος του Συνδέσμου Αθηναίων Διαιτητών, Παναγιώτης Βαρούχας, ανανέωσε τη Δευτέρα 18/10 τη θητεία του, λαμβάνοντας συντριπτική πλειοψηφία στις εκλογές που έλαβαν χώρα στον μεγαλύτερο Σύνδεσμο διαιτητών της χώρας.

Συγκεκριμένα, ο Παναγιώτης Βαρούχας έλαβε 143 ψήφους σε σύνολο 190 ψηφισάντων. Τον ακολούθησαν σε ψήφους οι: Ζερβός 136, Σελούλης 131, Καρκοβίρης 128, Μαράνος 128, Αρμάος 118, Σωμαρακάκης 116, Πέππας 112 και Τζουραμάνης 111.

Το νέο Δ.Σ. του ΣΑΔ θα συγκροτηθεί σε σώμα την προσεχή Τετάρτη και ο πρώην τηλεκριτικός διαιτησίας και πρόεδρος του Συνδέσμου από το 2003, θα αναλάβει εκ νέου την προεδρεία. Στο νέο Δ.Σ. θα μετάσχουν όλοι οι προαναφερόμενοι.

Επιμέλεια: Άρης Ασβεστάς

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube