Στις αρχές Νοεμβρίου θα μπορεί η ΑΕΚ να χρησιμοποιήσει το προπονητικό κέντρο στα Σπάτα, όπως ενημερώθηκε την Τρίτη ο Σταύρος Αδαμίδης. Ο πρόεδρος της «κιτρινόμαυρης ΠΑΕ, μαζί με τους Γιώργο Κωνσταντινίδη και Βασίλη Δημητριάδη, επισκέφτηκαν το έργο στη Μεσογαία και ενημερώθηκαν σχετικά από τους υπεύθυνους για την πρόοδο που έχει γίνει εκεί.
Σύμφωνα με όσα μετέφεραν οι άνθρωποι της εταιρείας, τα γήπεδα θα είναι έτοιμα για χρήση στις αρχές του Νοεμβρίου, οπότε τότε θα «μετακομίσει» η «Ένωση». Το μοναδικό πρόβλημα που υπάρχει αυτή τη στιγμή είναι ο χώρος στέγασης των παικτών, καθώς, μέχρι τις αρχές του επόμενου μήνα, δεν θα είναι έτοιμο το κεντρικό κτίριο. Έτσι, οι ιθύνοντες των «κιτρινόμαυρων» σκέφτονται να χρησιμοποιούν το «Holiday In» ή κάποιο κοντέινερ για τις μετακινήσεις τους και την παραμονή τους.
Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης