Πέντε ΠΑΕ (SKODA Ξάνθη, Άρης, Ατρόμητος, Ηρακλής και Πανσερραϊκός) τιμωρήθηκαν με χρηματικό πρόστιμο λόγω της συμπεριφοράς των οπαδών τους στα παιχνίδια της 6ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας. Ποινή απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για δύο μήνες και χρηματικό πρόστιμο δέκα χιλιάδων ευρώ επιβλήθηκε στον προπονητή τερματοφυλάκων του Άρη Ριμπέιρο Ντίας Γουέλερσον.

Διαβάστε αναλυτικά τις αποφάσεις τις αποφάσεις της πρωτοβάθμιας πειθαρχικής επιτροπής:

Α) ΠΑΕ SKODA Ξάνθη : Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της : χρηματική ποινή χιλίων πεντακοσίων ευρώ.

Β) ΠΑΕ Αρης, Ribeiro Dias Wellerson (Προπ.Τερμ/κων) : Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά του προπονητή τερματοφυλάκων της ΠΑΕ Αρης Ribeiro Dias Wellerson : επιβάλλει στην ΠΑΕ Αρης συνολική χρηματική ποινή δέκα χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ. Επίσης επιβάλλει στον προπονητή τερματοφυλάκων της ΠΑΕ Αρης κ.Ribeiro Dias Wellerson την ποινή απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για δύο (2) μήνες και χρηματική ποινή δέκα χιλιάδων ευρώ.

Γ) ΠΑΕ Ατρόμητος : Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της : συνολική χρηματική ποινή δώδεκα χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ.

Δ) ΠΑΕ Ηρακλής: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της : συνολική χρηματική ποινή τεσσάρων χιλιάδων ευρώ.

Ε) ΠΑΕ Πανσερραϊκός : Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της : συνολική χρηματική ποινή δύο χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube