Μπορεί κάθε μέλος του Δ.Σ. της ΕΠΟ να είχε την Πέμπτη μπροστά του την περίφημη επιστολή του Γιώργου Δαλούκα προς την ομοσπονδία, ωστόσο αυτή δεν ανεγνώσθη, όπως επιθυμούσε ο Βολιώτης ρέφερι. Αντίθετα, δρομολογήθηκαν ενέργειες ακόμη και για τιμωρία του! Και επίσημα ο Σιδηρόπουλος στη θέση του Δαλούκα στον πίνακα διεθνών, κι ας μην διαθέτει τα τυπικά προσόντα…

Όπως εδώ και πολύ καιρό είχε αποκαλύψει το www.sport-fm.gr, η ΕΠΟ είχε αποφασίσει να αποπέμψει τον Γιώργο Δαλούκα από τον πίνακα των διεθνών διαιτητών και να τον αντικαταστήσει από τον Δωδεκανήσιο Τάσο Σιδηρόπουλο. Ο τελευταίος, ωστόσο, δεν πληροί τις προϋποθέσεις, σύμφωνα με τις οποίες οι διεθνείς διαιτητές πρέπει να έχουν σφυρίξει τουλάχιστον για δύο χρόνια στη μεγάλη κατηγορία του εθνικού πρωταθλήματος. Ο Ροδίτης ρέφερι μπήκε στους πίνακες της Σούπερ Λίγκας το καλοκαίρι του 2009, συνεπώς θα συμπληρώσει δύο χρόνια το καλοκαίρι του 2011. Άρα η «διεθνοποίηση» του είναι παράτυπη. Στην ΕΠΟ, πάντως, αισιοδοξούν πως η τοποθέτηση του θα γίνει δεκτή, κάτι για το οποίο θα αποφανθεί η ΟΥΕΦΑ τον επόμενο μήνα.

Πέραν του Τάσου Σιδηρόπουλου, οι υπόλοιποι διεθνείς που δηλώθηκαν ήταν οι ίδιοι με πέρσι: Κουκουλάκης Μιχαήλ, Κάκος Αναστάσιος, Καλόπουλος Δημήτριος, Παμπορίδης Βασίλειος, Σπάθας Ηλίας και Τριτσώνης Σταύρος.

Η διεθνής καριέρα του Γιώργου Δαλούκα, λοιπόν, ολοκληρώθηκε και με τη βούλα, ουσιαστικά πριν καν αυτή ξεκινήσει. Ωστόσο, όπως έχουμε επισημάνει, ο Βολιώτης ρέφερι θεωρείται τελειωμένη υπόθεση και για τα ελληνικά πρωταθλήματα. Αυτό, βέβαια, τυπικά δεν μπορεί να γίνει τώρα, μιας και η διαγραφή από τους πίνακες μεσούσης της σεζόν, δεν προβλέπεται από τους κανονισμούς. Ο Δαλούκας αναμένεται να βγει από τους πίνακες το επόμενο καλοκαίρι. Παρ’ όλα αυτά, στην ΕΠΟ φαίνεται να αναζητούν τρόπους να τον «τελειώσουν» από τώρα. Και εξηγούμαστε...

Κατά τη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΕΠΟ την Πέμπτη το μεσημέρι, επρόκειτο (ή τουλάχιστον έτσι επιθυμούσε ο διαιτητής) να αναγνωσθεί η επιστολή που απέστειλε ο Δαλούκας στον Σοφοκλή Πιλάβιο, και την οποία δημοσιοποίησε αυτούσια και αποκλειστικά την περασμένη Τρίτη το www.sport-fm.gr. Με την επιστολή αυτή, ο Θεσσαλός διαιτητής εξαπέλυε δριμύτατη επίθεση κατά του Βαγγέλη Μαρινάκη, τον οποίο χαρακτήριζε ως εχθρό του και ως βασικό υπαίτιο της αποπομπής του, ενώ παράλληλα ζητούσε από τον πρόεδρο της ΕΠΟ την επαναφορά του στους πίνακες.

Την Πέμπτη, λοιπόν, ο Σοφοκλής Πιλάβιος όχι απλά δεν δέχτηκε να διαβαστεί η επιστολή (λέγοντας… «μας έστειλε ο κ. Δαλούκας μια επιστολή. Τον ευχαριστούμε. Δεν θα συζητήσουμε τίποτα άλλο»), αλλά αποφασίστηκε να σταλεί η επίμαχη επιστολή στη νομική υπηρεσία της ΕΠΟ, ώστε να εξεταστεί αν περιέχει επιλήψιμες τοποθετήσεις και αν κριθεί απαραίτητο να παραπεμφθεί ο διαιτητής στην Πειθαρχική Επιτροπή! Και στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η παραπομπή του, δεν αποκλείεται να αποφασιστεί η ανάκληση του διοριστηρίου που υπογράφουν οι διαιτητές κάθε καλοκαίρι και δεσμεύονται με αυτό για όλη τη χρονιά.

Θυμίζουμε πως ο Γιώργος Δαλούκας έχει στείλει και εξώδικο στον Βαγγέλη Μαρινάκη ζητώντας του να ανακαλέσει τις εις βάρος του δηλώσεις. Ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού δεν προτίθεται να πράξει αναλόγως, συνεπώς η προσφυγή του διαιτητή στη δικαιοσύνη πρέπει να θεωρείται βέβαιη.

*Οι διεθνείς βοηθοί που δηλώθηκαν στην ΟΥΕΦΑ για το 2011 είναι οι εξής: Μποζατζίδης Δημήτριος, Σαραϊδάρης Δημήτριος, Ακρίβος Χρήστος, Βασιλειάδης Λεωνίδας, Πάνου Χρήστος, Τρύφωνας Σπυρίδων, Ευθυμιάδης Δαμιανός, Γκάγκας Δημήτριος, Μπαλτάς Χρήστος, Τάτσης Δημήτριος.

Επιμέλεια-ρεπορτάζ: Άρης Ασβεστάς

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube