Ολοκληρώθηκε την Παρασκευή η προετοιμασία του Εργοτέλη για τον κυριακάτικο αγώνα κόντρα στην Καβάλα στη μακεδονική πόλη, στο πλαίσιο της έβδομης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας. Το πρόγραμμα της ημέρας περιελάμβανε ασκήσεις τακτικής και, στη συνέχεια, οι «κιτρινόμαυροι» έπαιξαν δίτερμα.

Η αποστολή που ανακοίνωσε ο Νίκος Καραγεωργίου μετά το τέλος της προπόνησης, αποτελείται από 24 ποδοσφαιριστές και αφορά τόσο το παιχνίδι της Κυριακής με τους «Αργοναύτες», όσο και εκείνο της Τετάρτης με τον ΠΑΣ Γιάννινα για το Κύπελλο ΟΠΑΠ. Εκτός και από τους δυο αγώνες έμεινε ο Μάριο Μπούντιμιρ, λόγω της ίωσης που τον ταλαιπωρεί.

Αναλυτικά, η αποστολή αποτελείται από τους: Δασκαλάκη, Αθανασίου, Αλεξόπουλο, Σασιασβίλι, Καβουσάκη, Κανδηλάκη, Μπερτόσα, Γιαλούση, Χρυσοφάκη, Τζούνιορ, Σαρρή, Ολίσε, Ορφανό, Βίσιο, Ρουμπάκη, Χίμπλινγκερ, Χαντί, Ρομάνο, Βερπακόφσκις, Σιάκκα, Φραγκουλάκη, Καρέλη, Μπέτο και Λεάλ.

Το απόγευμα του Σαββάτου, οι ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη θα προπονηθούν στο «Ανθή Καραγιάννη».

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube