Η ήττα από την Καβάλα για το πρωτάθλημα, ανήκει στο παρελθόν και πλέον όλοι στο «στρατόπεδο» του Εργοτέλη, στρέφουν την προσοχή τους στον αγώνα Κυπέλλου με τον ΠΑΣ στα Γιάννινα την προσεχή Τετάρτη.

Η σημερινή πρωινή προπόνηση διεξήχθη στο γήπεδο του Μακεδονικού και όσοι παίκτες ξεκίνησαν βασικοί στο χτεσινό παιχνίδι, έκαναν αποθεραπεία και χαλάρωμα.

Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές του Νίκου Καραγεωργίου, έκαναν ασκήσεις πίεσης με μπάλα σε μικρό χώρο. Για αύριο, είναι προγραμματισμένη πρωινή προπόνηση (11.00).

Επιμέλεια: Διονύσης Καμπάς

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube