Πονοκέφαλο έχουν προκαλέσει οι κανονισμοί της Φόρμουλα 1 στις ομάδες, καθώς οι περισσότεροι πιλότοι έχουν χρησιμοποιήσει και τους οχτώ διαθέσιμους κινητήρες, ενώ ακόμη απομένουν δύο πολύ κρίσιμα γκραν πρι, κυρίως για τους διεκδικητές. Ωστόσο, η Ferrari βρήκε τη λύση.

Την απειλή της ποινής των δέκα θέσεων αντιμετωπίζει ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Φερνάντο Αλόνσο, καθώς έχει ήδη χρησιμοποιήσει και τους οχτώ κινητήρες, όπως εξάλλου και οι υπόλοιποι τέσσερις κυνηγοί του τίτλου.

Ωστόσο, ο Ισπανός πιλότος της σκουντερία βρήκε τη λύση και στο τελευταίο γκραν πρι της χρονιάς, αγώνας που μπορεί να κριθεί ο τίτλος, θα έχει στη διάθεση του έναν κινητήρα που έχει διανύσει πολύ λίγα χιλιόμετρα.

Ο εν λόγω κινητήρας είχε αντικατασταθεί, ύστερα από τις κατατακτήριες δοκιμές στην πίστα του Μπαχρέιν και βάσει των κανονισμών δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί παρά μόνο σε ελεύθερες δοκιμές. Ωστόσο, στον τελευταίο αγώνα ο Ισπανός θα έχει στη διάθεση του όποιον κινητήρα θέλει (από τους ήδη χρησιμοποιημένους), γεγονός που χαροποιεί ιδιαίτερα τους ανθρώπους της σκουντερία, που θα μπορούν να δώσουν στον Αλόνσο έναν μη «ταλαιπωρημένο» κινητήρα για να διεκδικήσει μέχρι τέλους το τρίτο του τίτλο.

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube