Με μοναδικό απόντα τον Μάριο Μπούντιμιρ λόγω κρυολογήματος, ολοκληρώθηκε η απογευματινή προπόνηση του Εργοτέλη, με τους παίκτες του Νίκου Καραγεωργίου να επιδίδονται σε ασκήσεις τακτικής, ενώ στη συνέχεια συμμετείχαν σε δίτερμα στο βοηθητικό του Παγκρητίου Σταδίου.
Επόμενη προπόνηση για τους Κρητικούς το απόγευμα του Σαββάτου, με την οποία θα μπουν στην τελική ευθεία για το δύσκολο ματς της Δευτέρας, κόντρα στην ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ.
Επιμέλεια: Ανδρέας Κριαράς