Ανακαλύφθηκε ο πρώτος πλανήτης εκτός του ηλιακού μας συστήματος με πολύ υψηλές συγκεντρώσεις άνθρακα σύμφωνα με Αμερικανούς και Βρετανούς ερευνητές, οι οποίοι δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να υπάρχουν πολλοί βραχώδεις «εξωπλανήτες» πλούσιοι σε καθαρό άνθρακα, η επιφάνεια των οποίων ενδεχομένως να αποτελείται από διαμάντια ή γραφίτη.

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Φωτιά σε πλοιάριο εντός ναυπηγείου στη Σαλαμίνα – Ισχυρή κινητοποίηση της Πυροσβεστικής

Θετικό βήμα στην Ελβετία: «Σημαντική πρόοδος» στις συνομιλίες Ιράν - ΗΠΑ για τον Λίβανο - Προειδοποίηση του IRGC

Συνελήφθη η μητέρα του βρέφους που νοσηλεύεται με κάταγμα στο Καραμανδάνειο

Τέλος χρόνου για τα ακαθάριστα οικόπεδα: Λήγει σήμερα Δευτέρα η προθεσμία, από αύριο οι έλεγχοι

Κούβα: Απεβίωσε ο Ραμίρο Βαλντές, ένας από τους τελευταίους εν ζωή συνεργάτες των αδελφών Κάστρο

Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Νόσο του Κινητικού Νευρώνα (ALS/MND)

ΥΠΕΞ: «Εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας» για την απαγόρευση εισόδου στο Ισραήλ σε Έλληνες πολίτες

Καιρός: Ανεβαίνει η θερμοκρασία – Έως 36 βαθμούς ο υδράργυρος

Κατάρ: Ισχυρή έκρηξη λόγω τεχνικού προβλήματος σε εργοστάσιο του Ρας Λαφάν

Διπλός σεισμός ανοιχτά της Γαύδου αναστάτωσε την Κρήτη – Δονήσεις 5,3 και 4,6 Ρίχτερ μέσα σε λίγα λεπτά