Το ενδεχόμενο να αλλάξει όνομα του «Γουάιτ Χαρτ Λέιν» παραχωρώντας τα δικαιώματα του ονόματος σε έναν σπόνσορα, προκειμένου να ενισχυθεί τα ταμείο της Τότεναμ, εξετάζει η διοίκηση του συλλόγου, όπως αποκάλυψε στη «News of the World» ο εκτελεστικός διευθυντής, Πολ Μπάρμπερ.
«Θέλουμε να έχουμε μεγαλύτερα έσοδα για να μπορούμε να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί στο ψηλότερο επίπεδο. Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε αυτό το ενδεχόμενο και είναι κάτι που εξετάζουμε σοβαρά», τόνισε, ενώ προσέθεσε πως αν οι «πετεινοί» εξασφαλίσουν τη συμμετοχή τους στο Champions League, θα αυξηθούν τα έσοδα από διαφημίσεις. «Μια από τις μεγαλύτερες συμφωνίες θα έχει να κάνει με τη διαφήμιση στη φανέλα της ομάδας, που θα έχει πενταετή διάρκεια. Ενδεχόμενη έξοδος στο Champions League θα αυξήσει ακόμη περισσότερο τα έσοδά μας, ωστόσο έχουμε κι άλλες πηγές εσόδων για να κάνουμε μεταγραφές».
Μετά από 26 αγώνες η Τότεναμ φιγουράρει στην τέταρτη και τελευταία προνομιούχο θέση για το Champions League με 45 βαθμούς, απέχοντας τέσσερις από Γουέστ Χαμ και Άρσεναλ που έχουν από 41 και έξι από τη Μπόλτον, που ωστόσο έχει δύο αγώνες λιγότερους.
Επιμέλεια: Χρήστος Ρομπόλης