Την πρώτη τους προπόνηση χωρίς τον Ντράγκαν Κοκότοβιτς έκαναν οι παίκτες του Πανσερραϊκού. Ο Σέρβος τεχνικός και ο βοηθός του Νίκος Ζαλίκας αποτελούν παρελθόν και την θέση του έχει πάρει πλέον ο Παύλος Δημητρίου.
Το πρόγραμμα της Τρίτης περιλάμβανε ασκήσεις αποκατάστασης στις εγκαταστάσεις του Λευκώνα. Εκτός έμειναν προληπτικά οι Άμο και Λεοζίνιο.
Από Τετάρτη θα ξεκινήσει η προετοιμασία για το εξαιρετικής σημασίας παιχνίδι με την Λάρισα για την 20ή αγωνιστική του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκας. Εκεί οι Σερραίοι θα παίξουν από τα τελευταία τους χαρτιά για την παραμονή στα «σαλόνια» της κορυφαίας κατηγορίας, ενώ δεν αποκλείεται να πάνε στην πόλη του Κάμπου με νέο προπονητή.
Χρήστος Οικονόμου