Μπορεί να έμεινε χωρίς δουλειά κέρδισε όμως μια θέση στο βιβλίο Γκίνες. Ο λόγος για τον Βούλγαρο Ντίμιταρ Κέριν ο οποίος μέχρι πριν από λίγες ώρες ήταν δημοτικός σύμβουλος στην πόλη Πλόβντιφ.

Ο εν λόγω κύριος ήταν κολλημένος με το Facebook. Την ώρα λοιπόν που σέρφαρε ανυποψίαστος στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης παίζοντας «Φάρμα» τον έπιασε ο δήμαρχος της πόλης και τον έστειλε σπίτι του.

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube