Στη Βαλένθια και πιο συγκεκριμένα στην πίστα Ρικάρντο Τόρμο οι πιλότοι δοκιμάζουν τα καινούρια τους μονοθέσια ενόψει του πρωταθλήματος, ωστόσο την παράσταση κλέβουν τα ελαστικά, αφήνοντας όχι και τις καλύτερες εντυπώσεις. Η Pirelli από φέτος θα είναι ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών, δεν φαίνεται να εντυπωσιάζει με την απόδοση των ελαστικών της.
«Οι πρώτοι γύροι ήταν καλοί, αλλά μετά χάνεις δύο με τρία δευτερόλεπτα στον γύρο. Στη συνέχεια είσαι ακόμη πιο αργός. Δοκιμάσαμε κάποιες λύσεις όσον αφορά το στήσιμο για να έχουν πιο σταθερή απόδοση», ήταν τα λόγια του Αλόνσο, ενώ και ο Κούμπιτσα δεν φάνηκε να ενθουσιάζεται.
«Η φθορά ήταν πολύ μεγάλη. Αν χρειάζεσαι πέντε με έξι αλλαγές κατά τη διάρκεια του αγώνα τότε δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά τότε θα χρειαζόμαστε πάρα πολλά ελαστικά», αστειεύτηκε ο Πολωνός, ο οποίος πρόσθεσε,
«Εξαρτάται από τη γόμα, προφανώς η πιο σκληρή θα είναι καλύτερη, όμως το πρόβλημα είναι η φθορά και αυτό θα πρέπει να το ελέγξουν επειδή στους αγώνες μένουμε για περισσότερους γύρους έξω και τότε πρέπει να δούμε τι συμβαίνει με την ασφάλεια», ανέφερε ο πιλότος της Renault.
Σταυρούλα Σάββα