Τις απόψεις και τις απορίες του για τη χρήση των κινούμενων αεροτομών στο γκραν πρι της Μαλαισίας (10/4), εξέφρασε ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος επικεντρώθηκε στις δύο μεγάλες ευθείες της πίστας και σε ποια από τις δύο οι πιλότοι θα μπορούν να κάνουν χρήση του DRS.

Προς το παρόν ο κανονισμός της FIA επιτρέπει στους πιλότους να χρησιμοποιούν το εν λόγω σύστημα μόνο στη μεγάλη ευθεία, ενώ δεν υπάρχει αναφορά για το αν επιτρέπεται η χρήση του στην πίσω ευθεία του σιρκουί που είναι μεγαλύτερη.

«Με τις κινούμενες αεροτομές, η κατάσταση εδώ θα είναι πολύπλοκη, επειδή προς το παρόν το σχέδιο είναι να τις χρησιμοποιούμε μόνο στην ευθεία μπροστά από τα πιτ, αλλά στη Σεπάνγκ, η ευθεία που ακολουθεί είναι μεγαλύτερη. Είναι αλήθεια πως αυτή θα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για προσπεράσματα. Συνεπώς, πρέπει να περιμένουμε την απόφαση της FIA, η οποία θα κρίνει το πόσο ενδιαφέρον θα είναι ο αγώνας», ανέφερε ο Βραζιλιάνος πιλότος της σκουντερία, ο οποίος πρόσθεσε,

«Προσωπικά, δεν νομίζω πως η χρήση του συστήματος DRS και στις δύο ευθείες θα είναι καλή επιλογή, γιατί θα κάνουν τα προσπεράσματα πιο εύκολα. Θα πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία μεταξύ της βοήθειας και της ευκαιρίας για να προσπεράσεις», συμπλήρωσε ο Μάσα.

Οι περισσότεροι πιλότοι έχουν εκφράσει τη δυσφορία τους με τα συστήματα που «περιορίζουν» την οδηγική τους ικανότητα.

Σταυρούλα Σάββα

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube