Στη Μαλαισία φιλοξενείται το δεύτερο γκραν πρι της σεζόν και πιο συγκεκριμένα στην πίστα Σεπάνγκ (10/4). Ωστόσο, οι δύο μεγάλες ευθείες της εν λόγω πίστας είχαν μπερδέψει τους πιλότους σχετικά με τη χρήση του DRS (σύστημα κινούμενων αεροτομών).

Αυτός ήταν και ο λόγος που η FIA ενημέρωσε τις ομάδες πως οι πιλότοι θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις κινούμενες αεροτομές στη μεγάλη ευθεία μπροστά από τα πιτ εφόσον έχουν την απαιτούμενη απόσταση από το προπορευόμενο μονοθέσιο.

«Νομίζω πως το σύστημα DRS θα κάνει πιο εύκολες τις προσπεράσεις εδώ από ότι στην Αυστραλία», ανέφερε ο Τζένσον Μπάτον, ενώ την ίδια άποψη έχει και ο Μαρκ Γουέμπερ,

«Αν δεν δουλέψει εδώ, δεν ξέρω που μπορεί να το κάνει. Υπάρχει μια αργή στροφή στον πρώτο γύρο και μια στο τέλος της ευθείας των πιτ, συνεπώς πρέπει να δουλέψει», τόνισε ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube