Τον Σεπτέμβρη θα ξαναπαίξει σε αγώνα της Μάντσεστερ Σίτι ο Κόλο Τουρέ.

Η τιμωρία που του επιβλήθηκε ήταν 6 μήνες απαγόρευση από κάθε αθλητική δραστηριότητα, λόγω χρήσης αναβολικών ουσιών. Η ποινή του Ιβοριανού μετράει από τις 3 Μαρτίου, όταν ο ποδοσφαιριστής βρέθηκε θετικός σε σχετικό έλεγχο, οπότε, μετά τις 4/9 θα μπορέσει να ξαναβάλει τη φανέλα της Σιτι.

Ο αθλητής, είχε υποστηρίξει ότι είχε πάρει ένα διαιτητικό χάπι της γυναίκας του επειδή ήθελε και ο ίδιος να χάσει κιλά, δικαιολογία, που δεν μέτρησε στις αρχές αν και η ποινή δεν ήταν εξοντωτική.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube