Είναι από τις περιπτώσεις των ποδοσφαιριστών που λαμβάνει μηνύματα των δύο άκρων. Από τη μία κολακευτικά για την αγωνιστική του αξία και από την άλλη κακεντρεχή και απαξιωτικά! Ο Μάρκο Πάντελιτς, ωστόσο, προτιμά να κλείνει τα αυτιά του και να εκφράζει κάθε περίοδο, σε όποια ομάδα και αν αγωνίζεται, με πράξεις την κοινώς αποδεχτή άποψη ότι: από τη σκληρή δουλειά ποτέ δεν… πέθανε κανείς!

Διαβάστε περισσότερα στο sday.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube