Την έκτη νίκη στο φετινό πρωτάθλημα πανηγύρισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος ύστερα από το βάθρο στη Βαλένθια, έγινε ο τρίτος πιλότος στην ιστορία της Φόρμουλα 1, που έχει δέκα συνεχόμενες παρουσίες στο βάθρο. Στη δεύτερη θέση πλασαρίστηκε ο Φερνάντο Αλόνσο. Το ένα-τρία έκανε η Red Bull, με τον Μαρκ Γουέμπερ.

Ασταμάτητος μοιάζει ο Παγκόσμιος πρωταθλητής! Ο Σεμπάστιαν Φέτελ εκκίνησε από την πρώτη θέση, την αγαπημένη του, την οποία διατήρησε μέχρι και το τέλος του αγώνα, με περίσσια άνεση. Μάλιστα, ο Γερμανός έκανε ακόμη ένα ρεκόρ, καθώς έγινε ο τρίτος πιλότος που ανεβαίνει δέκα φορές, συνεχόμενες, στο βάθρο.

Για ακόμη μια φορά η στρατηγική έπαιξε το ρόλο της στον όγδοο γύρο του πρωταθλήματος στους δρόμους της Βαλένθια. Η Red Bull έκανε τις σωστές επιλογές, διατηρώντας τον Σεμπάστιαν Φέτελ στην πρώτη θέση.

Βήματα πρόοδου!

Περισσότερο ανταγωνιστική ήταν η Ferrari στη μαρίνα Χουάν Κάρλος, με τον Αλόνσο να καταφέρνει να παίρνει τη δεύτερη θέση από τον Μαρκ Γουέμπερ, έχοντας την βοήθεια της στρατηγικής της σκουντερία στο τελευταίο πιτ στοπ.

Την έκπληξη έκανε ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος έκανε πολύ καλή εκκίνηση και είδε την καρό σημαία από την πέμπτη θέση. Ωστόσο, τα λάθη δεν έλειψαν στη Ferrari, με τους μηχανικούς του Μάσα, να καταστρέφουν το δεύτερο πιτ στοπ του, αφού τους έπεσε από τα χέρια το μπουλόνι.

Απογοήτευσε η McLaren…

Μάλλον τον «ματιάσανε» τον Λιούις Χάμιλτον, δεν εξηγείται διαφορετικά. Ο Βρετανός πιλότος εκκίνησε σαν υπνωτισμένος, χάνοντας τη θέση του. Ωστόσο, σε όλη τη διάρκεια του αγώνα δεν κατάφερε να φανεί ανταγωνιστικός, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση και σπάζοντας την παράδοση που τον θέλει να τερματίζει στο βάθρο τα τελευταία τρία χρόνια.

Τα πράγματα δεν ήταν καλύτερα για τον Τζένσον Μπάτον, ο οποίος εκκίνησε με τον ίδιο υποτονικό τρόπο, όπως και ο ομόσταβλός του. Ο Βρετανός πιλότος στο μισό του αγώνα ενημέρωσε την ομάδα του πως δεν είχε πλέον στη διάθεσή του το σύστημα KERS.

Οι καλοί!

Στο σιρκουί της Βαλένθια την παράσταση έκλεψαν οι Ζαϊμέ Αλγκουερσουαρί και Άντριαν Σούτιλ, οι οποίοι πλασαρίστηκαν στην όγδοη και ένατη θέση, αντίστοιχα, έχοντας σταθερή και καλή απόδοση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Οι κακοί…

Τη θέση του στους κακούς ξανακέρδισε, μετά το γκραν πρι του Καναδά, ο Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Γερμανός εκκίνησε από την όγδοη θέση και κατάφερε να δει την κα΄ρο σημαία 17ος…

Ωστόσο και ο Βιτάλι Πετρόφ, θυμήθηκε τον παλιό… κακό του εαυτό, κάνοντας αρκετά λάθη και τερματίζοντας στην 15η θέση.

Δείτε εδώ το Live του αγώνα.

Δείτε εδώ αναλυτικά την κατάταξη!

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ , Red Bull, +1:39:36.169
2. Αλόνσο, Ferrari, +10.891
3. Γουέμπερ, Red Bull, +27.255
4. Χάμιλτον, Mercedes, +46.190
5. Μάσα, Ferrari, +51.705
6. Μπάτον, McLaren, +1:00.000
7. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1:38.000
8. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
9. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
10. Χαίντφελντ, Renault, +1 γύρος
11. Πέρες, Sauber, +1 γύρος
12. Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος
13. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
14. Ντι Ρέστα, Force India, +1 γύρος
15. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
16. Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος
17. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος
18. Μάλδονάτο, Williams, +1 γύρος
19. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γύροι
20. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι
21. Γκλοκ, Virgin, +2 γύροι
22. Ντ’αμπρόσιο, Virgin, +2 γύρος
23. Λιούτσι, HRT, +3 γύροι
24. Καρθικέγιαν, HRT, +1 γύρος

Αναλυτικά η βαθμολογία των πιλότων:

1. Φέτελ, 186
2. Γουέμπερ, 109
3. Μπάτον, 109
4. Χάμιλτον, 97
5. Αλόνσο, 87
6. Μάσα, 42
7. Ρόσμπεργκ, 32
8. Πετρόφ, 31
9. Χάιντφελντ, 30
10. Σουμάχερ, 26
11. Κομπαγιάσι, 25
12. Σούτιλ, 10
13. Αλγκουερσουαρί, 8
14. Μπουεμί, 8
15. Μπαρικέλο, 4
16. Ντι Ρέστα, 2
17. Πέρες, 2

Αναλυτικά η βαθμολογία των κατασκευαστών:

1. Red Bull, 295
2. McLaren, 206
3. Ferrari, 129
4. Renault, 61
5. Mercedes, 58
6. Sauber, 27
7. Toro Rosso, 16
8. Force India, 12
9. Williams, 4


Σταυρούλα Σάββα

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube