Η Άρσεναλ αποκάλυψε την εμφάνιση που θα φορά στα εκτός έδρας παιχνίδια της ερχόμενης σεζόν. Η νέα «στολή» είναι σκούρα μπλε, με τη φανέλα να είναι χωρισμένη διαγώνια σε μία πιο ανοιχτή απόχρωση. Ο Αντρέι Αρσάβιν, πάντως, δεν δίστασε να πει δημόσια τη γνώμη του για την εμφάνιση. «Είναι σαν στολή τζόκεϊ (αναβάτη αλόγων στον ιππόδρομο)», είπε ο Ρώσος μεσοεπιθετικός.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube