Η αναμέτρηση του Πανιωνίου με τον ΠΑΣ Γιάννινα ξεκίνησε με καθυστέρηση μιας ώρας το βράδυ το Σαββάτου, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι οι άνθρωποι της ομάδας των Ιωαννίνων ξέχασαν τα δελτία στο ξενοδοχείο.

Η αλήθεια είναι διαφορετική καθώς δεν υπήρχε η δυνατότητα να εκδοθούν τα δελτία των νεοαποκτηθέντων ποδοσφαιριστών, αφού ο «Άγιαξ της Ηπείρου» δεν ήταν μέλος ούτε στη Σούπερ Λίγκα ούτε στη Football League μέχρι πρόσφατα, καθώς την Παρασκευή έγινε η εγγραφή νέων μελών.

Τελικά ο αγώνας διεξήχθη, αφού πρώτα οι άνθρωποι του ΠΑΣ υποχρεώθηκαν να προσκομίσουν τα διαβατήρια των ξένων ποδοσφαιριστών και τις ταυτότητες των Ελλήνων.

Αλέξανδρος Πιπεριάς

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube