Για κατοχή και μεταφορά ναρκωτικών ουσιών κατηγορούνται δύο ανήλικοι Αφγανοί ηλικίας 16 και 17 ετών που συνελήφθησαν στην Πάτρα κατά την αποβίβαση τους από λεωφορείο των ΚΤΕΛ.

Οι αστυνομικοί που τους συνέλαβαν βρήκαν και κατάσχεσαν 60 γραμμάρια ηρωίνης και τρία κινητά τηλέφωνα τα οποία χρησιμοποιούσαν οι δράστες ως μέσα διευκόλυνσης για τη μεταφορά των ναρκωτικών.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πατρών.

Πηγή: www.newsbeast.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Οκτώ τρισεκατομμύρια σε αναμονή

Περιστέρι: Συνελήφθησαν 7 ανήλικοι που είχαν στην κατοχή τους σιδερογροθιά και μαχαίρια

Επιδότηση για την αλίευση του λαγοκέφαλου - «Στόχος τιμή υψηλότερη από τα 4,73 ευρώ το κιλό»

«Πήρα ένα κούτσουρο και την αποτελείωσα»: Σοκάρει η απολογία του 43χρονου για το έγκλημα στα Χανιά

Λιχτενστάιν: Το κράτος που έγινε τραπεζική θυρίδα

Δεν προκύπτει ερωτικό κίνητρο για τη δολοφονία της Σταυρούλας, λέει η ΕΛ.ΑΣ. – Γνωστός στις Αρχές ο 43χρονος

Φωτιά σε πλοιάριο εντός ναυπηγείου στη Σαλαμίνα – Ισχυρή κινητοποίηση της Πυροσβεστικής

Θετικό βήμα στην Ελβετία: «Σημαντική πρόοδος» στις συνομιλίες Ιράν - ΗΠΑ για τον Λίβανο - Προειδοποίηση του IRGC

Συνελήφθη η μητέρα του βρέφους που νοσηλεύεται με κάταγμα στο Καραμανδάνειο

Τέλος χρόνου για τα ακαθάριστα οικόπεδα: Λήγει σήμερα Δευτέρα η προθεσμία, από αύριο οι έλεγχοι